Kundeservice

Hvad kan vi hjælpe jer med? En vaskemaskine, der pludselig ikke virker mere, åbningstider for det nærmeste badeland, brochurer, stille et juletræ klar i huset ved juletid, reparere en vandvarmer - ja, spørgsmålene og opgaverne er mangfoldige.

Vi er på stedet, hvorfor vi hurtigt og effektivt kan afhjælpe de problemer, der evt. skulle opstå. Her står vort personale og vor erfarne servicemand klar til at hjælpe. Skulle behovet være der, har vi desuden et tæt samarbejde med vore lokale håndværkere.

Efter hvert lejemål besigtiges husene enten af ansatte fra Feriehus Udlejning I/S eller husejeren selv, hvilket sikrer, at vore høje kvalitetskrav kan efterleves. Derfor venter der ingen ubehagelige overraskelser den dag, man ankommer til huset. Desuden har vi faste medarbejdere til kontrol og rensning af spabade og swimmingpools.

 

Her har vi samlet en række af de mest stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål mangler, er du velkommen til at skrive til os her på siden, så svarer vi hurtigst muligt.

Er der internet i sommerhuset?

Nogle sommerhuse og ferielejligheder, tilbyder gratis internetadgang via bredbåndsforbindelse. Modem og kabel forefindes i ferieboligen. Du skal selv medbringe laptop.

Er elforbrug inkluderet i prisen?

Nej. Ved ankomst til sommerhuset eller ferielejligheden skal du selv aflæse elmåleren. Tællerstanden skal noteres på den forbrugsseddel, som udleveres sammen med husnøglen. Forbruget afregnes ved afrejse. Læs mere om forbrugsafregning her

Skal vi selv gøre rent efter os?

Ja, medmindre der er bestilt og betalt en rengøring, skal I også sørge for, at boligen er rengjort. Det lejede sommerhus skal dog altid efterlades pænt og opryddet. Læs mere om rengøring her

Hvad gør vi, hvis vi bliver forhindret pga. sygdom?

Udlejningsbureauet og Europæiske Rejseforsikring tilbyder to typer forsikringer ved leje af feriebolig. Begge forsikringer sikrer tilbagebetaling af lejen ved sygdom, eller hvis du kommer til skade. Læs mere om rejseforsikringer her

Må vi have husdyr med?

Ved hvert eneste sommerhus og ferielejlighed er angivet, om husdyr eller kun hunde er velkomne, og hvor mange man I givet fald må medbringe. Find sommerhuse hvor husdyr er tilladt her

Reklamationer

Eventuelle fejl og mangler ved ferieboligen skal meddeles udlejningsbureauet senest 48 timer efter indflytning. I modsat fald kan lejer hæfte for dette. Reklamationer vedrørende mangelfuld rengøring skal meddeles udlejningsbureauet straks efter indflytning.

Lejer er forpligtet til at indrømme udlejningsbureaut en rimelig frist til udbedring af eventuelle fejl og mangler. Samtidig skal lejer bidrage til at undgå forværring af skader og minimere et eventuelt tab for udlejningsbureauet.

Såfremt udbedringen ikke er tilfredsstillende, skal dette straks meddeles udlejningsbureauet.

Læs alle lejebetingelserne her